تلفن تماس :

۵۲۳۲۶۱۰۲ - ۰۶۱

واردات ساعت هوشمند با کیفیت بالا

ساعت‌ها از زمان‌های قدیم بخش بسیار مهمی از زندگی ما را شکل داده‌اند: اندازه‌گیری زمان. امروزه شاید کمتر کسی بتواند بدون ساعت که همان وسیله اندازه‌گیری زمان است زندگی کند. امکان ندارد بدون استفاده از مختصه زمانی بتوانیم کارهایمان، غذا خوردنمان، خوابیدنمان و هزار فعالیت دیگری که هرروزه انجام می‌دهیم را برنامه‌ریزی کنیم. به همین‌خاطر واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی یکی از پرمتقاضی‌ترین و البته سودمندترین انواع وارداتی است که می‌توان انجام داد. دراین مقاله چگونگی انجام اینکار را توضیح داده‌ایم. پس اگر قصد واردات ساعت هوشمند دارید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

اما واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی شامل چه مراحلی است؟ بطورکلی مراحل اصلی واردات این وسایل از چین و دبی به ایران عبارتست از خرید ساعت هوشمند، ترخیص این ساعات‌ها از گمرک چین و دبی و ارسال آنها از کشور چین و شهر دبی به ایران.

دانستن این مراحل به‌تنهایی کافی نیست برای اینکه بتوانید واردات ساعت‌های هوشمند شما پرسود باشد. بلکه باید نکاتی که در هرمرحله باید رعایت کنید را هم بشناسید تا بتوانید وارداتی پرسود داشته باشید. درادامه مقاله این نکات را کامل توضیح می‌دهیم. تا پایان مقاله با ما باشید تا هرآنچه لازم است راجع‌به این واردات بدانید را به‌شما بگوییم.

انواع ساعت هوشمند و کاربردهای آن

اندازه‌گیری زمان، یکی از موضوعاتی است که بشر از همان ابتدای تمدن‌های باستانی با آن درگیر بود. هرچند هیچ فیلسوف یا فیزیکدانی را نمی‌توانید پیدا کنید که به‌شما تعریفی دقیق از زمان ارائه دهد، اما دانشمندان درطول زمان توانسته‌اند به‌مرور راه‌هایی جدید و پیشرفته برای اندازه‌گیری زمان پیدا کنند.

اگر به صورت تاریخی به این موضوع بپردازید، متوجه خواهید شد که اولین ساعت‌هایی که انسان برای نگه‌داری مدت زمان از آنها استفاده کرده است، ساعت‌های شنی و خورشیدی هستند. ساعت شنی براساس مدت زمانی که لازم است تا شن‌های موجود در یک ظرف شیشه‌ای کاملا ریخته شود و ساعت خورشیدی براساس زاویه‌ای که یک چوب با نور خورشید می‌سازد مدت زمان را مشخص می‌کنند. امروزه با واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی می‌توان دقیق‌ترین ساعاتی که ساخته شده‌اند را دراختیار داشت.

واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی شامل انواع ساعات هوشمندی که وارد کشور می‌شوند است. یعنی شما در این واردات می‌توانید انواع ساعت‌های هوشمند با انواع برند آن را پیدا کنید. به‌همین‌خاطر برای همه سلیقه‌ها متقاضی داشته و البته که همین موضوع باعث می‌شود سود بسیار زیادی برای واردکنندگان آن داشته باشد.

تجار و بازرگانان ایرانی به خاطر همین موضوع تلاش بسیار زیادی برای وارد کردن ساعت هوشمند به‌خرج می‌دهند و انواع آنها را وارد کشور می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید جزو این واردکنندگان باشید و سود زیادی از این واردات کسب کنید بهترین کار این است که در ادامه ابتدا با نکات کلی که در انجام مراحل این واردات وجود دارد آشنا شوید. ما ابتدا با نکات مرحله خرید شروع می‌کنیم.

خرید عمده انواع ساعت هوشمند از چین و دبی

اولین مرحله واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی عبارتست از خرید ساعت‌های هوشمند از چین و دبی. این مرحله دارای ۳ نکته مهم است که باید به آنها توجه کنید تا بتوانید واردات پرسودی داشته باشید. اولین نکته این است که شما باید ساعت‌های هوشمند موردنیاز خود را از شرکتی استاندارد و با کیفیت تولید کنید تا در بازار ایران با قیمتی خوب به‌فروش برسد.

برای اینکه بتوانید این کار را بکنید یک راه این است که در اینترنت لیستی از بهترین شرکت‌های فروشنده ساعت هوشمند را پیدا کرده و سپس ازمیان آنها اقدام به انتخاب بهترینشان کنید. برای انتخاب بهترین شرکت می‌توانید از شرکت‌های موجود در لیست درخواست نمونه کار کنید و براساس کیفیت نمونه‌کارها اقدام به انتخاب بهترینشان کنید.

بعدازاینکه توانستید شرکتی باکیفیت برای تهیه ساعت‌های هوشمند پیدا کنید، نوبت به انتخاب نوع خرید می‌رسد. برای اینکه خرید ساعت هوشمند شما از چین و دبی و البته واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی دارای سودی ماکزیمم گردد، باید حتما روش خرید عمده این ساعت‌ها را انتخاب کنید. این روش به‌شما اجازه خرید تعداد زیادی ساعت هوشمند با قیمتی اندک از چین و دبی و درعوض فروش همان ساعت‌ها با قیمتی بیشتر در بازار ایران را داده و این یعنی سود بیشتر در واردات این وسایل. برای اینکه این امر تحقق یابد شما باید حتما شرکت‌هایی را در دبی و چین پیدا کنید که امکان خرید عمده را برای شما فراهم کرده باشند.

با انتخاب شرکت استانداردی که امکان خرید عمده را هم برای شما فراهم کرده، نوبت به مرحله انجام خرید ساعت‌های هوشمند بصورت رسمی می‌رسد. برای اینکه بتوانید این مرحله از واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی را به‌خوبی پشت‌سر بگذارید، باید حتما به این نکته توجه کنید که در تکمیل برگه درخواست خرید که پیش‌فاکتور یا پروفرما نام دارد دقت کافی به‌خرج دهید.

درانجام این مرحله از واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی نیز شما باید برای خرید ساعت‌های هوشمند از شهر دبی بازهم مانند خرید از چین یک پروفرمای مناسب تنظیم کرده و به شرکت فروشنده ارسال کنید. در این پروفرما نیز اطلاعات مربطو به شرکت فروشنده، شرکت خریدار، قیمت ساعت‌های هوشمند، تعداد آنها و نحوه پرداخت هزینه خرید آنها آورده می‌شود.

بعداز اینکه شرکت فروشنده موجود در دبی یا چین پروفرمای شما را دریافت کرد، نوبت به تهیه اجناس و البته بررسی کیفی آنها می‌رسد. اگر ساعت‌های هوشمند درخواستی شما کیفیت لازم را داشتند شرکت فروشنده آنها را برای ارسال قانونی به ایران تحویل گمرک چین یا دبی خواهد داد. دراین مرحله شما باید برای ترخیص اجناس اقدام کنید که درمرحله بعد آن را بررسی می‌کنیم.

ترخیص انواع ساعت هوشمند

برای انجام مرحله ترخیص واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی لازم است که شما یک‌سری مدارک را که ازقبل تهیه کرده‌اید به گمرک چین یا دبی تحویل دهید. این مدارم عبارتنداز کارت بازرگانی، بارنامه و البته پروفرمای خرید این محصولات.

بازرسان اداره گمرک چین و دبی بعداز دریافت این مدارک اقدام به بررسی آنها کرده و اگر مشکلی وجود نداشت برای ساعت‌های هوشمند خریداری شده توسط شما برگه ترخیص ارسال می‌کنند. صدور برگه ترخیص به‌معنای این است که شما می‌توانید باپرداخت مبلغی که حق گمرکی نام دارد اقدام به دریافت کالاها کرده و آنها را به ایران ارسال کنید.

این مرحله البته زمانی عملی می‌شود که شما مدارکی که درمورد آن توضیح دادیم را ازقبل تهیه کرده باشید. دربعضی موارد نیز لازم است که شما بعضی مجوزات را از ادارات دولتی دریافت کنید تا بتوانید اجناس مربوطه را وارد کشور کنید. مثلا اگر واردات شما شامل تجهیزات مرتبط به بهداشت و درمان باشد لازم است که از وزارت بهداشت مجوز دریافت کرده باشید.

انجام تمام مراحل واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی زمانی درست انجام می‌شود که شخصی با داشتن مجوز قانونی ازشما در چین حضور داشته باشد و تمام مراحل خرید، ترخیص و البته ارسال ساعت‌های هوشمند را به‌جای شما انجام دهد.

این شخص را واردکننده می‌نامند و ازسمت شرکت‌های بازرگانی واسطه در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته درزبان تخصصی واردات این افراد را فورواردر نیز می‌نامند که وظیفه اصلی آنها انجام مراحل قانونی خرید، ترخیص و ارسال کالا از چین به ایران است.

این افراد ازقبل تجربه واردات کالاهایی مثل ساعت هوشمند از چین را دارند و به‌همین‌خاطر ازسمت شرکت‌های بازرگانی انتخاب شده و برای انجام کارها به‌جای بازرگانان و تجار انتخاب شده و کارها به انها سپرده می‌شود.

حمل و نقل انواع ساعت هوشمند از چین و دبی

آخرین مرحله واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی عبارتست از ارسال ساعت‌های هوشمند از چین و دبی به ایران. برای انجام این مرحله شما می‌توانید از ۳ راه اقدام کنید. راه اول این است که آنها را ازراه کارگو زمینی به ایران ارسال کنید.

در این روش از یک قطار باری برای ارسال کالاها از چین یا دبی به‌ایران استفاده می‌شود. راه دوم استفاده از کارگو هوایی است که درآن از یک هواپیمای باری برای ارسال ساعت‌های هوشمند از چین و دبی به ایران استفاده می‌شود. این دو راه برای ارسال ساعات هوشمند از چین یا دبی به ایران چندان متداول نیستند.

راه سوم که البته متداول‌ترین راه برای ارسال ساعت‌های هوشمند از چین و دبی به ایران است شما می‌توانید از کارگو دریایی استفاده کنید. در کارگو دریایی شما ساعات هوشمند خریداری شده خود را با یک کشتی باری از چین و دبی به ایران ارسال خواهید کرد.

کارگو دریایی امن‌ترین و البته ارزان‌ترین روش برای ارسال ساعت‌های هوشمند از چین و دبی به ایران است. به‌همین‌خاطر متداول‌ترین روش برای ارسال ساعات هوشمند از چین و دبی به ایران استفاده از کارگو دریایی است و انتخاب اول بازرگانان و تجار ایرانی است.

سود واردات انواع ساعت هوشمند چقدر است؟

اما سود واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی از کجا است؟ این سود درمرحله اول توسط کیفیت ساعات هوشمندی که خریداری خواهید کرد تامین می‌شود. اگر ساعات وارداتی توسط شما کیفیت لازم را نداشت باشد، آنگاه در بازار ایران خریداری نخواهد داشت و درنتیجه روی دست شما خواهد ماند. درمرحله بعد همانطور که توضیح دادیم خرید این وسایل بصورت عمده می‌تواند به‌شما کمک کند که ساعات را با قیمتی پایین از چین و دبی خریداری کرده و در بازار ایران با قمیتی مناسب به‌فروش برسانید.

اما اختلاف قیمت خرید ساعات هوشمند از جین و دبی و قیمت فروش آنها در ایران است که سود واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی را مشخص می‌کند. هرچه این اختلاف قیمت بیشتر باشد سود واردات شما بیشتر خواهد بود. پس بهترین کار برای چند برابر شدن سود واردات ساعات هوشمند این است که یک شرکت فروشنده استاندارد و البته عمده‌فروش با قیمت فروش بسیار پایین پیدا کرده و از آن خرید خود را انجام دهید.

اما شرکتی که برای سپردن کارهای واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی مناسب است، جایی نیست جز شرکت بازرگانی آی دیجی. این شرکت به‌خاطر داشتن فورواردرهای بسیار باتجربه و آگاه در زمینه واردات انواع کالاها به‌خصوص ساعت های هوشمند می‌تواند کارهای واردات شما را به ساده‌ترین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

کافی است با این شرکت تماس گرفته و از آنها بخواهید که کارهای واردات شما را برعهده گیرد. با اینکار شما می‌توانید ساعت های هوشمند خود را از چین و دبی خریداری کرده و بدون اینکه به این دو مکان سفر کنید آنها را در ایران تحویل بگیرید.

و حرف آخر

تقاضا برای خرید ساعت هوشمند درمیان تمام اقشار جامعه وجود دارد. این روزها ساعت تنها یک وسیله برای حفظ و مشخص کردن زمان نیست بلکه جزئی از لباس پوشیدن افراد نیز به‌حساب می‌آید. به همین خاطر در واردات انواع ساعت هوشمند از چین و دبی باید دقت کرد که برای همه سلیقه‌ها ساعت‌های دیجیتال با کیفیت وارد کشور کرد. رعایت این نکته باعث می‌شود که سود این واردات نیز چند برابر شده و بتوانید نتیجه خوبی از واردات این وسایل به ایران بگیرید.

آنچه در این مطلب میخوانید !
حمل هوایی به علت سرعت بالا و صرفه جویی در زمان یکی از روش های...
حمل و نقل دریایی فرایندی است که به منظور جابه‌جایی افراد و کالاها از طریق...
حمل و نقل زمینی بیش از سایر روش‌ها استفاده می‌شود و به طور کلی به...
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از...
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *